Fogyás szoptatás alatt

 2015.10.26. 14:38

Most nagyon rövid leszek, mert intenzív anyakihasználtság van. :)  Múlt héten wellnesselni voltunk, ahol félpanzió volt. Nem is kell mondanom milyen fantasztikusan sikerült enni. Azt figyeltem meg, hogy nem tudtam kikerülni a cukros ételeket, mert szinte mindenben volt, ami nem húsféle. Viszont tudtam lassan enni, mert volt aki felügyelt a gyerkőcre. :) A napi étkezéseim  a következőképp festettek.

Reggeli: 1 virsli mustárral, 1 szelet bundás kenyér, 1 paradicsom, 1 szójajoghurt müzlivel, egy kis tálka lekvárral                                                                                                                                                    Tízórai, ebéd, uzsonna: 1 banán, 1 alma, pár szem szőlő, kb. egy csésze mogyorós puffasztott kölesgolyó, egy kocka csoki                                                                                                                                                    Vacsora: 3 kanál rizs, valamilyen husi, egy kistányér savanyúság (egyik este nudli, extra cukros baracklekvárral)   Utóvacsi: 2 dl rizstej, 4 db keksz

Mivel napközben nem nagyon ettem, ezért estére már borzasztó éhes voltam, ami azt eredményezte, hogy sokat kellett vacsiznom. Ilyen ez a félpanzió... Éppen ezért nem is szeretem, mert nagyon megterheli a gyomrot, pont estére lakik be az ember.

Viszont 3 nap jó nagyot, másfél órát sétáltunk, illetve egyszer fél órát jógáztam még az intimtorna mellett.

Az eredmény így 61,2 kg lett, viszont méretekben 1-1 cm látszódik csak.

Méretváltozások:

  • csípő   105 →102→101→100→99
  • derék   83  → 82→79→78→77
  • mell  95→92→90→91→91
  • comb   63 →60→58→59→58
  • kar       29 →28→27→27→27

Mostanában gondolkodtam el, hogy az edzéseimet kicsit szerveznem kellene. Így most tervben van egy jóga, egy tánc erre a hétre. :) Persze még mindig csak itthon.

Ígértem képet, sikerült összeszerkesztenem. Íme:eloteutana64napkicsi.jpgBár fotózásban nem vagyok egy zseni, azért látszik a változás.

A bejegyzés trackback címe:

https://nourvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr538023392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása