Fogyás szoptatás alatt

 2015.08.20. 12:31

Nem szándékozom minden napomat leírni, csak mikor a gyerkőc is hagy nekem egy kis időt, illetve ellenőrzésképpen a későbbiekben hetente egy-egy napot. Tegnap (2015.08.17.) mértem magam 69 kg-ot mutatott a mérleg, ami jó, mert legalább az utóbbi egy hónapban nem híztam. Viszont őszintén megvallva nem is ettem mindig, amikor éhes voltam, mivel nem fizikai, hanem érzelmi éhség jelentkezett nálam, amire nem akartam evéssel válaszolni. Most viszont eljutottam oda, hogy ezzel valamit kezdeni is kell. Itt a hosszú hétvége, ami tökéletes arra, hogy kiderítsem az okokat. Természetesen kineziológiát fogok használni, meglátjuk mennyire válik be. Jövő héten referálok.

Mozgás: a héten 3-4 napot jógázom. Már amennyit babócám engedélyez, de azért kis megszakításokkal sikerül egy-fél órát jógázni. Ezen kívül járok bicajozni (mert imádom ezt is), mikor az apuka is itthon van, egy héten 1x 1 órát. Tegnap pedig először sikerült a jazztánc bemelegítést megcsinálnom, viszont feltűnt, hogy a hasizmom szétnyílt a terhesség alatt. Mivel ez terheli nagyon a hasizmokat, ezért fájó szívvel, de egyenlőre le kell mondjak az ezt terhelő gyakikról és maradni a jógánál. Bárki aki szülés után elkezd mozogni, javaslom nézze meg a hasizmát. A neten rengeteg infó van erről, hogy ilyen esetben mit lehet és mit nem, hogyan lehet segíteni, hogy visszatérjen a hasizom a helyére. Én ugyan eddig nem néztem meg, de szerencsére nagyobb baj nem lett belőle, mert folyamatosan jógáztam és nem csináltam őrülten a felüléseket. Illetve próbálok aktív maradni, 1 órás séták babával, lift helyett lépcső ilyesmik.

Evés: Ide majd egy napomat leírom, de követésre senkinek nem ajánlom. Mindenki egyedi, nem mindenkinek jön be ugyanaz. Az étrendem az én ízlésemet képviseli. Ami viszont követendő lehet, hogy elhatároztam, hogy minden főétkezéshez eszem valamilyen zöldséget. Ez általában reggel és este nyers, délben pedig főtt. Ez abszolút egészséges és tartható fogadalom. Annyiból speckó még az étrend, hogy nem ehetek semmilyen tejterméket, illetve glutént is csak mértékkel, mert a babám hasa nagyon fáj, és a széklete is nagyon fura lesz tőlük. Az első pár napban pontosan leírom, hogy mit eszem, ezzel is ellenőrizve egy-egy napomat.

Észrevételeim 2 nap után: az ember hajlamos állandóan enni, ha itthon van. Fogtam magam és babát, kimentünk egy órát sétálni. Míg idebenn éhesnek éreztem magam, kinn érdekes módon azonnal elmúlt és utána estig nem is kívántam semmit. Első éhség megjelenésénél először inni kell, mert nem egyszer fordult elő, hogy csak szomjas voltam. Az étrendem kiszámolva első nap 2300 kcal, második nap 2000 kcal volt. Az első nap nem voltam egyáltalán éhes a második nap viszont igen. Azért számolom a kalóriákat, mert kíváncsi vagyok, hogy mi az a szint aminél már nem vagyok éhes. Ez valahol 2300 kcal környékén lehet. Ami azért elég soknak tűnik. Persze a szoptatás is azért biztosan dob rajta.

1. nap

Reggeli: 2 paradicsom 5 szelet uborka, 2 puffasztott rizs májkrémmel, 1 mokkáskanál mustár, (utóreggeli: tea+1 muffin (sk. cukormentes, tejmentes, gluténmentes))

Tízórai: 1 muffin, 1 barack

Ebéd: sült csirkecomb, rizs (fél bögre), 1 paradicsom

Uzsonna: zabkása (3 ek. zab. 1dl víz, 1 dl rizstej), 2 muffin, 1 db cukormentes müzliszelet

Vacsora: 4 db puffasztott rizs, 4 szelet szalámi, májkrém, 2 kis uborka, 1 paradicsom, 1 sárgarépa (utóvacsora: 1 barack)

Mozgás: fél óra jóga

2. nap

Reggeli: 2 dl tejeskávé, 2 muffin (ez a muffin sosem fogy el :)) (elmaradt a zöldség...:()

Tízórai: 1 adag zabkása, 1 barack

Ebéd: Csirkevagdalt (2 szelet), zöldségek, barnarizs (fél bögre), 2 kocka étcsoki

Uzsonna:1 müzliszelet, fél adag zabkása

Vacsora: 2 paradicsom 5 szelet uborka, 2 puffasztott rizs májkrémmel, 1 mokkáskanál mustár, 1,5 dl alpro kókuszos tejital

Mozgás: fél óra jóga, 3/4 óra jazztánc

3. nap

Reggeli: 1 adag zabkása, 2 barack, 1 muffin (ismét) (zöldség áttéve tízóraira)

Tízórai: 2 puffasztott rizs, 5 szelet szalámi, 2 paradicsom, 2 kocka étcsoki

Ebéd: Sült csirkecomb, sárgarépa, cukkini, 1 kávé

Uzsonna: 1 zacskó fahéjas kölesgolyó teával, fél adag zabkása

Vacsora: 2 paradicsom, fél kígyóuborka, 1 sárgarépa, májkrém (3 dkg), 2 szelet pulykasonka, 1 mokkáskanál mustár (utóvacsi: 2 müzliszelet)

 Mozgás:fél óra bicajozás

Nagyjából most ennyi. A cél a hétre kitalálni, hogy miért vagyok ennyire nagyon éhes, majd megtenni a szükséges változtatásokat, aztán megint megnézni, hogy mennyit eszem.

 

Címkék: táplálkozás fogyókúra szülés után

A bejegyzés trackback címe:

https://nourvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr697715474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása