Fogyás szoptatás alatt

 2015.09.28. 16:32

Az előző két hétben sajnos nem történt előrelépés, sőt inkább visszalépés. A két hétben sikerült egy mellgyulladást kapni, ami miatt megint lázas lettem. Emiatt a jóga is elmaradt már megint, sajnos csak heti egyszer tudtam gyakorolni.

Ami miatt jó volt ez a két hét, hogy amikor beteg voltam nem nagyon ettem. Viszont a betegség után mindig nagyon megnőtt az étvágyam, így aztán többet sikerült fogyasztani és kevesebbet mozogni. Így ez most kilókban is látszik, mivel 65,1-et mutatott a mérleg, ami pedig több az előző két hetinél. A méretekben változás nem történt, így azt le sem írom, mert megegyezik az előző összefoglalóban leírtakkal. Így most az is látszik, hogy a koplalás valójában nem fogyaszt, sőt most várhatóan lassulni is fog egy ideig a fogyás üteme. Mindenesetre kíváncsi vagyok, hogyan alakul innentől.

Amit mostanában észrevettem, hogy napközben nagyon jól elvagyok, viszont az esti időszak érzékeny pont nálam. Ilyenkor folyamatosan éhesnek érzem magam, és ez is rosszabbodott a két hét alatt. Az okra még nem jöttem rá, úgyhogy a héten ismét kineziológiával próbálok meg ezen is túljutni.

Ja, teszteltem magamon a cukros ételek hatását is, az utóbbi két hétben ugyanis sokat ettem ezekből. :) Mivel jó lett volna, ha megvan pontosan, hogy mit, mennyit és mikor ettem, ezért ma megint elkezdtem írni az étrendet, hogy jobban vissza tudjam követni. Mindenesetre tapasztaltam, hogy függőséget és fáradtságot is okoz, illetve nehéz tényleg belőni az elegendő mennyiséget belőle, pont az első hatás miatt. Illetve általában nem eszik az ember süteményt fél órán keresztül, hogy megérezze a teltségérzetet. Úgyhogy szinte mindig sikerült ebből túlennem magam, amire utólag a hasfájás emlékeztetett...

Innentől számítva viszont már alig három hetem van, hogy ismét beleférjek a fürdőruhámba, mert végre megyünk egy pár napot nyaralni. :) Bár számomra ez nem motiváló, inkább visszatartó erő, de igyekszem felülkerekedni rajta. :)

Címkék: táplálkozás fogyókúra szülés után

A bejegyzés trackback címe:

https://nourvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr627849834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása