Fogyás szoptatás alatt

 2016.02.24. 09:59

Az előző két hétben sajnos nem történt változás sem súlyban,sem formában, úgyhogy taktikát váltok. Visszatérek az eddigi legsikeresebb "fogyókúrámhoz", azaz akkor eszem, amikor éhes vagyok és addig, amíg azt nem érzem, hogy tele vagyok. Ennek az első fele könnyen megvalósítható, a második felével akadnak gondok. Ugyanis, ahhoz, hogy érezzem, hogy mikor vagyok tele, lassabban kellene enni, jól megrágva az ételt. Gyerkőc mellett ez nem kis feladatnak tűnik, mert az étkezéseket 5 jó esetben 10 perc alatt igyekszem lerendezni. Ez így nem túl jó, mert mindig sikerül túlenni magam, ami nem túl kellemes érzés gyomor tájékon.

A másik gyenge pont az esti étkezés. Én sajnos ilyenkor hajlamos vagyok túlenni magam, mert folyamatosan éhesnek érzem magam. De ez nem igazi éhség, mert lefekvés után és reggelre már fáj a hasam. Persze erre lehetne a kőkemény akaraterőt bevetni, de sokkal jobb lenne, ha érezném, hogy mikor elég és nem érezném a mardosó éhséget. Úgyhogy ezt a problémát kineziológiai oldással szeretném kezelni.

Két hét múlva jelentkezem, hogy mire jutottam.

Címkék: fogyókúra kineziológia

A bejegyzés trackback címe:

https://nourvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr858415520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása