Tejmentes smoothie-k

 2015.02.08. 09:51

Még javában tart a tél, de nekem már nagyon gyümölcshiányom van. Múltkor az egyik üzlet polcán lettem figyelmes a gyümölcsös smoothie-ra. Eddig azért nem is nagyon foglalkoztam velük, mert azt hittem, hogy ezek csak tejjel vagy tejtermékkel készülnek, illetve van hogy cukrozzák is őket. De tegnap olyat láttam, amitől teljesen beindult a fantáziám. Két féle smoothie készítettem eddig. Mind a kettő isteni finomra sikerült. Mivel én a gyümölcsök  természetes ízét jobban kedvelem, ezért ezeken kívül semmi más ízesítőt, vagy fűszert nem raktam hozzá. Mind a kettőt a kicsit egzotikusabb ízek kedvelőinek ajánlom.

Mangós smoothie

Hozzávalók:

  • 1/3 banán
  • 1/4 mangó
  • 100 %-os almalé
  • 100%-os ananászlé

A banánból az 1/3 részt, mangóból pedig az 1/4 részt összeturmixoltam, addig amíg egy viszonylag krémes állagot el nem értem. Majd lassan hozzákevertem az almaléből és az ananászléből annyit, hogy a végén 250 ml smoothie-t kaptam. Az almaléből és ananászléből ugyanakkora arányban raktam hozzá. Lehetett volna még egy kis narancslével feldobni, de nem volt itthon, és anélkül is nagyon finom lett.

Kókuszos-gyümölcsös smoothie

  • 1/3 banán
  • 1 ek kókusztejszín
  • 100 %-os almalé
  • 100%-os ananászlé

Banánból az 1/3 részt összeturmixoltam, majd hozzátettem a kókusztejszínt és krémesre kevertem. Most csak 2 dl smoothie-t csináltam, így kb. 50 ml almalét és 100 ml ananászlét kevertem még hozzá. Az ananászlé felé toltam el a hangsúlyt, hogy egy kicsit Pina Colada-s legyen a végeredmény és az alma ne domináljon.

smoothiek.jpg

Mindenki egészségére!

Címkék: recept cukormentes édesség

A bejegyzés trackback címe:

https://nourvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr977151131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása