Fogyás szoptatás alatt

 2015.09.28. 15:46

Lassan 1 hónapja kezdtem írni a bejegyzéseimet. Az utóbbi két hétben nem jelentkeztem, mert nem írtam, mikor és mennyit eszem, így nem lett volna mit kiírnom. Ma mértem meg magam 64,4-nél állt meg a számláló. Ez egy hónap alatt majdnem 5 kg-ot jelent. Mivel én heti 0,5 kilókkal számoltam, nem gondoltam, hogy mostanra ennyivel leszek kevesebb. De nagyon örülök neki, és most látom is, hogy mennyire gyorsan mennek le a kilók, ha az ember csak akkor eszik, amikor éhes és annyit, ameddig jól nem lakik. Bár ezt már egyszer régebben is tapasztaltam, de jó felfrissíteni az élményt.

Méretváltozások:

  • csípő   105 →102→101
  • derék   83  → 82→79
  • mell  95→92→90
  • comb   63 →60→58
  • kar       29 →28→27

Tapasztalataim az utóbbi két hétben. Múlt hét előtt úgy érzékeltem, hogy kevesebb lett a tejem. Nem tudom, hogy amiatt volt-e mert baba kevesebbet evett, vagy mert sokat jógáztam. Mindenesetre a múlt héten csak egyszer jógáztam. A tejem ismét normalizálódott, úgyhogy maradok a heti 1-2 alkalom jógánál. Egyébként mást sem nagyon csináltam a múlt héten, illetve egyszer elmentem a piacra bicajjal. Ez 30 perces tekerés oda-vissza, szóval nem erőltettem meg magam. Egy napot betegeskedtem is, fájt a hasam és hőemelkedésem volt. Kicsit gyomorrontásszerű tüneteim voltak, de ezek egy nap alatt elmúltak.

A minden napos sport hiányzik, de az anyatej miatt nem akarok többet csinálni. Meg egyébként sem jó, ha túlhajtom magam. Mint mindenben, ebben is meg kell találni az arany középutat, ha nem sportolunk az sem jó, de ha túl sokat az sem. Az emiatt felszabadult időmben pedig ismét elkezdtem kineziológiát tanulni, ami már nagyon hiányzott.

Többször volt a héten olyan alkalom, amikor úgy éreztem, hogy nem is történik semmi, nem működik a "módszer". Meg aztán egyszerűbb bekapni egy szelet csokit, mint répát reszelgetni, uborkát hámozni, paradicsomot mosni, felszeletelni, salátát mosni, ja és természetesen ezeket akár kétnaponta beszerezni. Volt is olyan nap, amikor szinte nem is ettem zöldséget, egyszerűen lustaságból. Müzlin, csokin és kekszen éltem. De aztán megint ráeszméltem, hogy sokkal jobban érzem magam, hogyha ehetek friss zöldséget. Össze sem lehet hasonlítani mennyivel jobb így. Úgyhogy megéri a fáradtságot a dolog. Meg aztán csak kb. étkezésenként 5 perc plusz ráfordítást igényel a pucolgatás és mosogatás. Egyszerre úgysem eszem mindenféle zöldséget csak egy-kettő félét. Amúgy hamar rákap az ember, nekem legalábbis már hiányzik, ha nincs meg a napi zöldségadagom, leszámítva azt az egy két elegem van napot.

Címkék: táplálkozás fogyókúra szülés után

A bejegyzés trackback címe:

https://nourvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr947787942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása