Csokikrém paleo módra (gyors)

 2014.12.09. 20:19

Bár általában nem kedveltem a paleo édességeket, de most ezen is változtatok. :) Sok esetben használnak valamilyen édesítőt (xilitet, kókuszcukrot stb.), hogy édesebb legyen a végeredmény. Én viszont próbálok általában úgy alkotni, hogy ne kelljen hozzáadni cukorpótlót, mégis kicsit édes legyen a végeredmény, de maradjon természetes az íz. Bár én még ezt is kicsit édesnek találtam, mivel egy ideje nem eszem cukrosat, de édesebb szájúak biztos értékelik.

Volt itthon egy banánom, ami már egy hete szottyad, így szépen megérett, de senki nem akarta megenni. Gondoltam keverek belőle valamit. Vettem a banánt, 200 ml kókusztejszínt és másfél evőkanál sötét cukrozatlan kakaóport. Összekutyultam pár másodperc alatt, és én is meglepődtem, hogy milyen finom lett. :) Érdemes kipróbálni!

Sok sikert hozzá!

 

Címkék: cukormentes édesség

A bejegyzés trackback címe:

https://nourvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr726970767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása